קצרצרים: 4 טיפים מנצחים לשיפוץ מטבח מרהיב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

רוצים להפוך את המטבח שלכם למטבח יפהפה ופונקציונלי? פשר לעשות את זה מבלי ששני הרצונות יפריעו אחד לשני! כדאי  לזכור שתכנון מוקפד מראש יביא לכם תוצאה ממנה תהיו מרוצים, ולכן הבאנו לכם פה 4 טיפים קצרים שכדאי לשים לב אליהם לפני שמתחילים בשיפוץ החדר. 

בבת אחת

רצוי שלא להפריד ולחלק את עבודות השיפוץ למספר חלקים בפעמים נפרדות, אלא לעשות את הכל בפעם אחת ויחידה. הסבה לכך היא שפערים ארוכים בין שיפוץ לשיפוץ עלולים להוביל לתוצאה סופית לא אידאלית, שתדרוש התאמות נוספות העלולות להגדיל את התקציב.

צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

דלתות

למי שרוצה לחסוך מעט כסף, אך בו בזמן חפץ גם בשינוי מראה המטבח, יש את האופציה להחליף רק את דלתות הארונות במקום את הארון כולו. המטבח כולו יראה אחרת לחלוטין, ותוכלו להשקיע את הכסף שהיה יכול להתבזבז על החלפת ארונות באפיקים אחרים.

צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

חיפוי זכוכית

במקום ללכת על המובן מאלו ולבחור קרמיקה כמו כולם, אפשר לבחור דווקא בחיפוי זכוכית. את הזכוכית קל יותר לנקות מקרמיקה, ובנוסף הוא מעניק נופך של עושר ויוקרה לדירה בכלל ולמטבח בפרט.

צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

שיש

כדאי להזמין שיש שפינותיו אינם מעוגלות, אחרת המים יטפטפו לרצפה בזמן שטיפת הכלים. בחירת השיש היא קריטית בעת שיפוץ מטבח, והיא לרוב תקבע את פלטת הצבעים ואיך ייראה המשך השיפוץ. כדאי להשקיע בשיש איכותי על מנת שיחזיק שנים רבות.

עכשיו כל מה שנותר הוא להתקשר אלינו בקומפורט פרויקטים ויחד להתחיל להגשים חלומות ולבנות מטבחים. 

פוסטים נוספים בנושא:

מקלחת או אמבטיה – זו השאלה

אחת השאלות הגדולות ביותר בשיפוץ דירה או בניית בית היא האם לבחור במקלחת מפנקת ונחמדה, או שמא כדאי ללכת על חיסכון ולבחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות