פינוק במקלחת – שיפוץ חדר רחצה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

חדר הרחצה הוא אחד החדרים החשובים בשיפוץ דירה. מדובר בחדר שיכול לשדרג לחלוטין את כל הבית, ויחסית בקלות. חשוב לזכור שגם בשיפוץ חדר הרחצה, כמו בעוד חדרים בבית, יש חשיבות למרכיבים העיצוביים ונראות החדר, אך גם למרכיבים הטכניים, ולכן חשוב לבחור בבעל מקצוע שיוכל למלא את שני הצרכים הללו.

הנה שני טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירות הנכונות עבורכם:

מחשבה מראש על קו עיצוב תעזור לכם לסנן את הפריטים שנראים מושלם, אבל לא ילכו טוב עם מה שכבר בחרתם קודם. לכן, בחרו סגנון אחד והמשיכו איתו לאורך כל הדרך, זה ישתלם בתוצאה הסופית. 

הרמוניה חשובה מאוד גם בתחום השיפוצים, ואפילו בחדר האמבטיה. אם קודם בחרתם סגנון ודבקתם בו, זה לא אומר שצריך לחשוש מלבצע בחירות קצת יותר אמיצות. אפשר להפתיע באלמנט נועז יותר, העיקר לשמור על איזון בין כל המרכיבים.

איזון והרמוניה | צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

כיור מוסיף המון

ישנם לא מעט סגנונות של כיורים, אבל לאחרונה גדלה המגמה של בחירה בכיור קעור. לכל סוג של כיור יש את היתרונות שלו. כיור עמוק, למשל, יכול לשמש לכמויות קטנות של כביסה, כיור קעור ימנע מהמים להשפריץ לכל כיוון. ניתן לבחור גם בין כיור זוגי לבין כיור אישי, הכל תלוי בצרכים, ברצונות ובתקציב שלכם.

לא לשכוח שגם את הברז צריך להתאים לכיור, ומומלץ לבדוק שזרם המים נוחת קצת לפני פתח הניקוז.

כיור זוגי | צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

פינוק בקטנה

פעמים רבות אנחנו לא רוצים או לא יכולים לשפץ את כל הבית, ולעתים אפילו חדר אחד הוא יותר מדי. בכל זאת, אנחנו רוצים שינוי ורענון. במצבים כאלו אפשר לבחור להחליף ברז או כיור בלבד, ולא להתחיל לפרק את האריחים, האסלה והאמבטיה. 

טרנד שנכנס לאחרונה הוא ברזים שחורים, שמוסיפים נופך יוקרתי לדירה. השמירה עליהם דורשת לרוב הימנעות ממגע ישיר עם חומרי ניקוי חזקים, אך לרוב הצביעה שלהם חזקה וניקוי במים וחומץ יעשה את העבודה.

טרנד הברזים השחורים | צילום: עודד סמדר | עיצוב פנים: ניצן הורוביץ

טיפ אחרון לפני שמתחילים במלאכה: בחרו בחומרים איכותיים ככל שהתקציב מאפשר לכם. כך למשל, תוכלו לבחור באסלה המצופה חומר שנקרא "גלזורה", חומר שישמור על האסלה מפני ריחות לא נעימים בטווח הרחוק. 

פוסטים נוספים בנושא:

מקלחת או אמבטיה – זו השאלה

אחת השאלות הגדולות ביותר בשיפוץ דירה או בניית בית היא האם לבחור במקלחת מפנקת ונחמדה, או שמא כדאי ללכת על חיסכון ולבחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות