סיפור סינדרלה: כך תשפצו את הבית מפשוט ליוקרתי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

לאחרונה יש ביקוש רב לדירות יוקרה. אלו הן אותן דירות שכולנו רואים במגזינים ובעיתונים וחושבים שלעולם לא נוכל לחיות בארמון שכזה. קומפורט פרויקטים פה כדי להגיד – כל אחד יכול לעשות זאת אם יש לו את אנשי המקצוע הנכונים. שימוש נכון בחלל, חומרים ברמה הגבוהה ביותר ועין מנוסה ומקצועית יביאו לתוצאות שיפתיעו אתכם. 

מה הופך את הדירה ליוקרתית?

הדבר הראשון שעושה את ההבדל ויכול להפוך את הבית לאחר השיפוץ ליוקרתי הוא כמות הכסף שנשקיע בשיפוץ. התקציב קובע את היקף השיפוץ והחומרים שבהם נשתמש.

אחד הדברים הראשונים שעולים בשיפוץ דירה הם ניצול החלל הקיים והרחבתו במידת הצורך. שבירת קירות היא הדרך הטובה ביותר להגדיל את החלל, וככל שהחלל יהיה גדול יותר, כך יהיה קל יותר ליצור את תחושת היוקרה. 

צילום: אורי אקרמן | עיצוב פנים: דורית סלע

שיפוץ המרפסת

בהרבה מאוד דירות שנמצאות בבניין, ובמיוחד בבנייני יוקרה, לכל דירה מרפסת. זהו חלל שיכול לעשות הבדל עצום בנראות הבית, ולכן כדאי להשקיע גם בו. 

שיפוץ מרפסת יכול להיעשות במתכונת של מרפסת שירות, שתשמש כחלל אחסון, אם כי בשיפוץ יוקרה שימוש זה פחות מומלץ. 

חלונות שמשקיפים אל הנוף בכניסה למרפסת כבר משדרגים את מראה הבית כולו. ניתן להוסיף גג למרפסת, שיהפוך אותה למקום ישיבה נוח ונעים. 

צילום: אורי אקרמן | עיצוב פנים: דורית סלע

הבחירה בקבלן שיפוצים לדירת יוקרה היא משימה לא פשוטה, בעיקר משום שנדרשים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים כדי לקבל תוצאות מרשימות.

הקריטריונים העיקריים שעל פיהם כדאי לבחון את המקצועיות ורמת השירות ש הקבלן הם בדיקה של עבודות עבר, עמידה בלוחות זמנים, ומתן מענה ללקוח לכל אורך הפרויקט.

פוסטים נוספים בנושא:

מקלחת או אמבטיה – זו השאלה

אחת השאלות הגדולות ביותר בשיפוץ דירה או בניית בית היא האם לבחור במקלחת מפנקת ונחמדה, או שמא כדאי ללכת על חיסכון ולבחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות