מיהו קבלן הביצוע ומה תפקידו בשיפוץ דירה?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

לא משנה אם אתם בונים בית מאפס, או רק משפצים את המשרד בקטנה – בכל הליך שכזה, ישנה דרישה לשירותי קבלנים שונים. קבלן ביצוע הוא זה שמלווה את תהליכי השיפוץ והבנייה, החל משלב התכנון ועד קבלת המפתח בסוף התהליך. 

קומפורט פרויקטים בפעולה - שיפוץ דירת מעטפת

על מה אחראי הקבלן המבצע?

לקבלן המבצע יש אחריות רבה, שכן כל היבטי הביצוע הנחוצים לצורך השלמת הפרויקט נמצאים תחתיו. מלבד זאת, לרוב ישמש הקבלן המבצע גם כקבלן מפקח, ומתוקף תפקידו יהיה עליו לבדוק את עבודתם של קבלני התשתיות, הפיתוח, החשמל ועוד. לכן, נחשבת אחריות הקבלן המבצע לאחריות גדולה ביותר, שהרי עליו לוודא את ההקפדה על בנייה בטיחותית העומדת בכל התקנות הנדרשות ושימוש בחומרי גלם ובנייה איכותיים.

איך נדע לבחור קבלן ביצוע?

הפרמטר הטוב ביותר לבדיקה הוא ניסיון. בדיקת עבודות קבלניות שבוצעו על ידי אותו קבלן במהלך השנים חשובה מאוד. עבודה מקצועית תעיד על ידע וניסיון מצטבר מצד קבלן הביצוע. לכן, מומלץ להתייעץ עם לקוחות הקבלן בעבר ובהווה, ולשמוע ממקור ראשון חוות דעת על הקבלן, על הצוות שלו, ועל ניהולו את הפרויקט.

צוות מומחים, כל אחד בתחומו - קומפורט פרויקטים בפעולה

בחברת קומפורט פרויקטים תמצאו בעלי מקצוע מומחים בתחומם, שעובדים לפי התקנות וברמה הגבוהה ביותר. קומפורט פרויקטים שמה דגש מיוחד על שימוש בחומרים יוקרתיים תוצרת החברות המובילות ביותר בשוק המקומי והעולמי, ללא פשרות על איכות, עיצוב, וגימור סופי.

פוסטים נוספים בנושא:

מקלחת או אמבטיה – זו השאלה

אחת השאלות הגדולות ביותר בשיפוץ דירה או בניית בית היא האם לבחור במקלחת מפנקת ונחמדה, או שמא כדאי ללכת על חיסכון ולבחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות