טיפים שכדאי לדעת לפני שיפוץ דירה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

אנשים נוטים לשפץ את בתיהם בקיץ מסיבות רבות, כגון שעות אור מרובות יותר, יציאה של הילדים לחופש גדול וחומרים שמתייבשים מהר יותר. אף על פי שאנחנו נכנסים לעונת הסתיו, החלטנו להביא לכם מספר טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שיפוץ דירה.

מאיזו סיבה משפצים?

בבחירת אנשי המקצוע לעבודה, צריך להבדיל בין שיפוץ לצורך מגורים פרטיים ובין שיפוץ לצורך השקעה עסקית. בקומפורט פרויקטים, אנו עוסקים בשני התחומים. יש לזכור שכאשר מדובר בצורך של מגורים,  סדרי העדיפויות של הלקוח יהיו במקום הראשון. בהשקעה עסקית, מובן שסדרי העדיפויות של הלקוחות יקבלו משקל רב, אך גם העלות הכספית הכוללת תהיה חלק מהשיקולים.

שיפוץ יוקרתי גם לבתי עסק - סטודיו קרמיקה | צילום: עודד סמדר

איפה משפצים?

למיקום הנכס יש משמעות גם כן. עלויות השיפוץ של נכס במרכז הארץ, יהיו גבוהות יותר מאלו של נכס בדרום או בצפון הארץ. הסיבה היא, כמו תמיד, היצע וביקוש. בנוסף, במרכז הארץ ישנם פרויקטים רבים, כמו התחדשות עירונית, פינוי ובינוי וכו', שנחשבים לפרויקטים משתלמים יותר עבור הקבלנים, ולכן הסיכוי שיהיו פנויים לבצע שיפוץ פרטי, נמוך יותר.

שיפוץ דירה במרכז הארץ, קומפורט פרויקטים | צילום: עודד סמדר

עם מי עובדים?

תמיד חשוב לוודא מי אנשי המקצוע שאיתם אתם עובדים. חפשו המלצות ועבודות קודמות של הקבלן, ואל תהססו לתקשר איתו. קבעו תקציב מסודר, והחליטו מהם סדרי העדיפויות שלכם בחדרים שעוברים שיפוץ. חומרי הגלם הם חלק חשוב מהשיפוץ, אבל כך גם האנשים שאיתם עובדים.

דירה המותאמת לצרכי הלקוח, קומפורט פרויקטים | צילום: עודד סמדר

פוסטים נוספים בנושא:

מקלחת או אמבטיה – זו השאלה

אחת השאלות הגדולות ביותר בשיפוץ דירה או בניית בית היא האם לבחור במקלחת מפנקת ונחמדה, או שמא כדאי ללכת על חיסכון ולבחור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות